Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu oraz prowadzenia danych statystycznych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Polityka Prywatności    Jak wyłączyć cookies? AKCEPTUJĘ

Wystawy fotograficzne

Internetowy portal fotograficzny - nowinki ze świata fotografii, aktualności, wystawy fotograficzne w twoim mieście, konkursy i warsztaty fotograficzne. Informacje na temat nowego i już używanego sprzętu fotograficznego. Tutaj znajdziesz wszystko co związane z dobrą fotografią. Obszerny katalog obiektywów AF i manualnych wielu renomowanych firm takich jak Tokina, Sigma, Olympus, Canon, Nikon czy Minolta i Sony, katalog aparatów fotograficznych cyfrowych i analogowych, katalog lamp błyskowych oraz ich oceny. Olbrzymia baza linków do stron o fotografii, internetowa giełda fotograficzna, historia fotografii oraz biogramy fotografików polskich. Porady zakupowe. Przegląd fotografii na w Polsce i na świecie. Zapraszamy!

Komentarze:

  • nextphoto » (raport)

    Ciekawy artykuł o wyborze aparatu foto. Dużo informacji o wystawach fotograficznych :)

    Data dodania: 06 09 2011
  • Marex » (raport)

    Szkoda że kolejny serwis orzestał działac. Ech co za czasy.

    Data dodania: 08 03 2013
  • Paweł » (raport)

    Szkoda że takie portale nie są dotowane, warto by było wspierać takie inicjatywy

    Data dodania: 28 04 2014
  • NicoS » (raport)

    Naprawdę jeden z lepszych portali o fotografii. Polecam wszystkim.

    Data dodania: 24 10 2016
  • Fotixxx » (raport)

    Bardzo ciekawy portal, aż dziwne że dopiero teraz się o nim dowiedziałem :)

    Data dodania: 02 11 2016
  • fotocyber » (raport)

    Fajna sprawa. bardzo dużo ciekawych informacji, cieszę się że powstaja ciągle takie pasjonackie strony. Warto

    Data dodania: 09 11 2016
  • Janecko » (raport)

    Często zaglądałem do tego serwisu ale teraz trochę przystopowali z aktualizacjami. Trochę szkoda bo to jest bardzo fajny serwis który polecam!

    Data dodania: 25 05 2018

Dodaj swój komentarz »

Dane firmy:

  • Ulica: Korfantego
  • Miasto: Katowice
  • Kod: 40-161
  • Województwo: śląskie
  • Telefon: 0000000000
  • Ocena:

    Ocena: 6.0/10 (268 głosów)